söndag 20 december 2015

Sucka mitt hjärta men brist dock ej

Jag tyckte lika mycket om att lyssna på Sucka mitt hjärta men brist dock ej som förra boken jag lyssnade på av Mark Levengood i hans egen uppläsning.
Det är korta texter, mästerligt upplästa, kloka ord, roliga ord, ord att tänka över. Men åh, så svåra att skriva ett blogginlägg om! Jag har ju inte ens boken framför mig, utan bara vaga minnen av det jag lyssnade på när jag gick där i skogen. Ni får väl helt enkelt tro mig på mitt ord när jag säger att det här är balsam för själen, och lyssna på det här! Även du som normalt inte gillar att lyssna på ljudböcker - det här är så lagom långa texter, och så skön lyssning.







Titel: Sucka mitt hjärta men brist dock ej
Författare: Mark Levengood
Ljudbok - uppläsning: Mark Levengood
Utg år: 2006
Förlag: Piratförlaget
Köp den till exempel här eller här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar