onsdag 10 februari 2016

Calamity av Brandon Sanderson... HOS MIG NU!!

Det här är INTE den vanligaste sortens inlägg på den här bloggen (eftersom jag normalt bara klickar hem mina böcker på Kindlen - inte så himla upphetsande att lägga upp bilder på - eller lånar hem från bibblan) men ibland händer det här också:

Ett wow-moment! Kolla vad jag har köpt! Fatta att Calamity, avslutande boken i The Reckoners-trilogin av Brandon Sanderson har kommit ut! Fatta att jag redan har den i min hand! Fatta att jag egentligen inte begriper hur det gick till eftersom det inte ens går att köpa den på AdLibris än och Amazon trumpetar ut att den släpps 18 februari...? Men... på SF-bokhandeln var det bara att klicka ner den i varukorgen, och så... tadaaa! Nu är den här hos mig!

Och när jag ändå höll på med att beställa så kunde jag väl lika gärna köpa hem fortsättningarna på The Alloy of Law, böckerna som utspelar sig i Mistborn-världen fast många många år senare i något som liknar 1800-tal? Jomen, klart jag kunde. Beställer man mer blir det fri frakt. Så egentligen tjänade jag pengar på det här. Fatta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar