tisdag 7 oktober 2014

Utmaning - min mysigaste läsplats

Den här veckan på Kulturkollo har vi mystemat: "Te och brasa - (eller Vad händer under filten?)" och just idag utmanar Kulturkollo-Anna alla bloggläsare att fota sin mysigaste läsplats. Själv har hon fotat sin läsplats i sommarstugan framför en brasa. En sån kan jag inte ståta med när jag sitter i läsfåtöljen i Vismarlöv (men jag är inte alls avundsjuk, nejdå...). Däremot har jag ett skönt vitt lammskinn under fötterna när jag läser. Och en vääääldigt bekväm och insutten fåtölj. En gång var den vit. Numera är den...ja, mångfärgad kan vi väl säga.


Häng på läsplatsutmaningen du också!

2 kommentarer:

  1. Det ser mysigt ut. Själv föredrar jag att ligga i soffan (fast jag har också en fåtölj i samma modell här hemma)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolina liggandes i soffan -> sovande Carolina inom fem minuter. Tyvärr.

      Radera